söndag 31 oktober 2010

ROSA BANDET!

Jag var på Rosa Bandet galan i torsdags!
Det var väldigt känslosamt, men samtidigt väldigt roligt att få vara med.

Man tänker själv på hur det skulle vara om man drabbas. Vad livet förändras.
Jag hoppas ju förstås att jag aldrig får reda på det, men för väldigt väldigt många är det här här just vardag.

Min insamling Josefins rosa änglar, har nått mitt mål på 700 kr =)
Vi är tillochmed uppe i 760 kr!
Det är två stycken med namn "anonym" som skänkt till insamlingen utöver änglarna, tusen tack för det =)

Jag har några änglar ute till försäljning med så jag kan nog tillochmed avslöja att vi kommer spräcka 800 kr-gränsen.

Insamlingen är igång till den 5 november, så vill du skänka/köpa en ängel du med så passa på nu =)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar